Trening siłowy.

Trening siłowy, a wytrzymałość

Trening siłowy oczami RockFit – ciekawe zagadnienie.

Robiąc ostatnio trening siłowy przyszła mi do głowy pewna myśl…Zanim o niej opowiem wole się zabezpieczyć więc, jakby ktoś ukradł moją Nagrodę Nobla w dziedzinie fizjologii, to tutaj zostawiam dowód, że byłem pierwszy (tylko nie mam jak zrobić badań na poziomie komórkowym, żeby to udowodnić :P)

Czy do odbudowy fosfokreatyny potrzebny jest tlen? Czy w warunkach ograniczonego dostępu tlenu fosfokreatyna Trening siłowy i wytrzymałościowyodbudowuje się wolniej? Jeśli odpowiedź brzmi „NIE”, to znaczy że dzięki prezentowanemu na zdjęciu treningowi nastawionemu na zwiększenie siły maksymalnej, wykonywanemu w specjalnej masce treningowej ograniczającej dostęp powietrza, jesteśmy w stanie jednocześnie zwiększać siłę maksymalną oraz wydolność organizmu!

Jeżeli ktoś chciałby podyskutować ze mną na temat różnych form treningu, w tym o treningu na siłę w kontekście pracy trenera personalnego, zapraszam na naszą stronę www.rockfit.pl

Share

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *